تمام میشوم.....
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
تمام میشوم.....
فکرت از سرم افتاد
 
به همین راحتی
 
نه آسمان به زمین آمد
 
و نه دنیا تیره و تار شد
 
ساده تر از آنچه فکرش را می کردم از سرم افتادی
 
افتادی درست وسط چشمانم
 
و با هر قطره ی اشکم فرو می ریزی
 
عاقبت تمام می شوی !
 
تمام می شوی
 
تمام می شوم …
 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت2:20---14 فروردين 1393
کی سایت درست میشه
پاسخ: وقت گل نِی من چمیدونم خوب حجت میگه نمیدونم


نیلوفر
ساعت2:20---14 فروردين 1393
خخخخخخخخ دیونه گفتم فردا میام بازم واسم شعر بخون بی سواد
پاسخ: خخخخخخخ باشه


نیلوفر
ساعت1:30---13 فروردين 1393
تنهای ام با تو، خوشبختی ام با تو، مهربونی ام با تو، سختی ام با تو، تو صحرا با تو، تو دریا با تو، تو اسمون با تو، چیپس جدید با تو!
پاسخ: خخخخخخخ


نیلوفر
ساعت1:28---13 فروردين 1393
یه توپ دارم قلقله

سرخ و سفیدوابیه

میزنم زمین هوا میره

نمیدونی تا کجا میره

من این توپو نداشتم

مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد

یه توپ قلقلی داد

.

.

افرین بچه خوب

فردامیام یه شعر دیگه واسم بخون
پاسخ: آفرین دختر کوچولو دیگه چه شعرایی بلدی


نیلوفر
ساعت1:27---13 فروردين 1393
میدونستی گلی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

واسه شستن ظرفا خوبه...!
پاسخ: بی مزه تازه به خودم امیدوار شدم


نیلوفر
ساعت1:16---13 فروردين 1393
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه

هر جا نگاه می کنی می بینیش

نوشتم نگی نیلو هی غر میزنه
پاسخ: اتفاقا غر میزنی بیشتر دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا